Ապահովագրական ծածկույթ
AUTOCARE ALL RISKS-ը ավտոմեքենաների ամբողջական ապահովագրության բացառիկ փաթեթ է, որը կառուցվում է ԿԱՍԿՈ և այլ լրացուցիչ ծածկույթների համադրմամբ։
Պատահարներ կարող են առաջանալ ստորև թվարկված ռիսկերի արդյունքում։
AUTOCARE ALL RISKS պրոդուկտը բաղկացած է 2 փաթեթից
Ապահովագրված պատահարների օրինակներ
Կամավոր պատասխանատվություն (ԱՊԿԱ)
Հատուցվում է տրանսպորտային միջոցի օգտագործման ժամանակ ՃՏՊ-ի արդյունքում այլ անձանց կյանքին, առողջությանը և/կամ գույքին հասցված վնասը, որը հիմք է հանդիսացել տուժած անձանց կողմից տրանսպորտային միջոցի սեփականատիրոջ նկատմամբ վնասի հատուցման պահանջ ներկայացնելուն:
Վարորդի և ուղևորների ապահովագրություն
Վարորդի և ուղևորների ապահովագրություն ՃՏՊ-ի հետևանքով տեղի ունեցած դժբախտ պատահարներից` բժշկական ծախսեր, ապահովագրված անձի մահ, ապահովագրված անձի հաշմանդամություն:
Ապահովագրավճար
Ապահովագրության պայմանագիրը կնքվում է տրանսպորտային միջոցի սեփականատիրոջ հետ։ Պայմանագիրը կնքվում է միայն 1 տարի ժամկետով։
-
ՀՀ և Վրաստան՝ 365 օր
-
Ամբողջ աշխարհ՝ 30 օր
Սակագինը կախված է մի շարք գործոններից, այդ թվում՝
-
վարորդի վարորդական փորձից
-
ﬔքենայի մակնիշից և մոդելից
-
ﬔքենայի արտադրման տարեթվից
-
վարորդի տարիքային խմբից
Ապահովագրավճար = Շուկայական արժեք x Սակագին
Ապահովագրավճարի հաշվարկման օրինակ
-
Ապահովագրվող ﬔքենա — Toyota Camry, 2019թ.
-
Շուկայական արժեք — 10,000,000 ՀՀ դրամ
-
Վարորդներ — ﬕայն սեփականատերը, 45 տարեկան
-
Ապահովագրական սակագինը ~ 3%
-
Տարեկան ապահովագրավճար = 10,000,000 x 3% = 300,000 ՀՀ դր.
-
Ամսական ապահովագրավճար = 25.000 ՀՀ դր.
Չհատուցվող գումար
Չհատուցվող գումարը հաճախորդի կամ Ձեր մասնակցության չափն է վնասի հատուցման մեջ։
Չհատուցվող գումարը լինում է 2 տեսակի՝
-
Ոչ պայմանական չհատուցվող գումար - վնասի չափից միշտ ենթակա է նվազեցման
-
Պայմանական չհատուցվող գումար – շեմը գերազանցելու դեպքում հատուցվում է ամբողջ վնասը։
Չհատուցվող գումարի տեսակը ընտրում եք Դուք և լինում է 3 տեսակ․
-
Շուկայական արժեքի/ապահովագրական գումարի 1%, ոչ պակաս, քան 50,000 դրամ,
-
Շուկայական արժեքի/ապահովագրական գումարի 0,5%, ոչ պակաս, քան 50,000 դրամ,
-
Առանց չհատուցվող գումարի։
Չհատուցվող գումարի չափը ընտրում եք Դուք։
-
Որքան բարձր է չհատուցվող գումարը, այդքան ցածր է ապահովագրավճարը։
-
Պայմանական չհատուցվող գումարը ենթադրում է ավելի բարձր ապահովագրավճար։
-
Չհատուցվող գումարի տեսակի և չափի թույլատրելիությունը սահմանվում է Autocare All Risks հաշվիչով։
ԱՊԿԱ և Վարորդի և ուղևորների ապահովագրության դեպքում չհատուցվող գումար չի կիրառվում:
AUTOCARE All RISKS փաթեթի ADD-ON-ներ
Նոր պահեստամասեր
Մեքենայի վնասված պահեստամասերի վնասի չափը գնահատելիս հաշվի են առնվում նոր գործարանային պահեստամասերի գները՝ առանց մաշվածության կիրառման:
Անիվների վնաս
Հատուցվում են նաև միայն մեքենայի անիվներին՝ անվադողերին և անվահեծերին պատճառված վնասները:
Բացառությունների կրճատում
Կիրառելի չեն որոշ բացառություններ (կարմիր լույս, հոծ գիծ, և այլն):
Զանգահարելով +374 10 700 800 հեռախոսահամարին՝ կստանաք լրացուցիչ ինֆորմացիա:
Roadcare Assistance փաթեթը իր բնույթով ավտոմեքենայի հետ կապված տարբեր ծառայությունների մատուցման, կամ այլ կերպ ասած՝ աջակցության / ասսիսթանս փաթեթ է։ Չհատուցվող գումար չի կիրառվում
Գործում է 3 փաթեթ՝
Roadcare Assistance
300,000 դր․ Ապահովագրական գումար
-
Մեքենայի տարհանում/էվակուացիա
-
Վարորդի և ուղևորների տեղափոխություն վթարի վայրից մինչև նպատակակետ (ՀՀ տարածքում)
-
Շարժական վուլկանացում
-
Վառելիքի առաքում
-
Էլեկտրասնուցման կարգավորում
-
Սթափ վարորդ
Ինչպե՞ս է վճարվում ապահովագրավճարը
Ամսական
Կիսամյակային
Եռամսյակային
Միանվագ
Պայմանագիր կնքելու համար անհրաժեշտ է
-
Անձը հաստատող փաստաթուղթ
-
Վարորդական իրավունքի վկայական
-
Տրասնպորտային միջոցի վերաբերյալ փաստաթղթեր՝ հաշվառման վկայագիրը (տեխնիկական անձնագիր) կամ մաքսային հայտարարագիրը կամ առքուվաճառքի պայմանագիրը
Ի՞նչ անել պատահարի դեպքում
01
Պատահարից հետո մի՛ տեղաշարժեք ավտոմեքենան, նույնիսկ եթե վնասը նոր եք նկատել,
03
Արագ Արձագանքման Ծառայությունը կա՛մ օպերատիվ կմոտենա դեպքի վայր, կա՛մ կսպասարկի այն հեռավար՝ կախված պատահարի բարդությունից,
02
Անմիջապես կա՛պ հաստատեք 010 700 800 շուրջօրյա հեռախոսահամարով, հետևե՛ք մեր փորձագետի ցուցումներին,
04
Մասնագետի վերջնական ցուցումից հետո կավարտվի պատահարի սպասարկումը և 2 աշխատանքային ժամվա ընթացքում կկազմակերպենք հաջորդ քայլերը։
-
Ինչպե՞ս կարող եմ կնքել պայմանագիրՀարգել՛ի հաճախորդ, ճամփորդության ապահովագրության պայմանագիր կարող եք կնքել առցանց կամ մոտենալ Ընկերության գլխավոր գրասենյակ (ՀՀ, ք. Երևան, 0019, Զարոբյան 11 (մուտքը Բաղրամյան պող. 20-ից):
-
Ի՞նչ անել պատահարի դեպքումՊատահարի դեպքում անհրաժեշտ է անմիջապես կապ հաստատել Եվրոպ Ասիստանս ընկերության հետ հետևյալ հեռախոսահամարներից որևէ մեկով՝ Զանգահարել +962 6500 8280 +973 1757 7015 Գրել WhatsApp +973 3930 0726 TRAVELA@europ-assistance.com և հայտնել հետևյալ տեղեկությունները՝ անուն, ազգանուն․ վկայագրի համար․ անհրաժեշտ օգնության բնույթը․ գտնվելու վայրը և հետադարձ կապի հեռախոսահամար․ Եվրոպ Ասիստանս ընկերությունն աշխարհի առաջատար 10 խոշորագույն ասիստանս ընկերություններից մեկն է:
-
Եթե ցանկանում եմ մեկնել ճամփորդության 1 ամսով ո՞ր տարբերակն է ավելի ձեռնտու՝ կնքել բա՞ց ամսաթվերով պայմանագիր, օրինակ 1 տարում 30 օր ժամկետով, թե՞ ֆիքսված օրերով՝ հենց 30 օր ժամկետովՀարգե՛լի հաճախորդ, եթե պլանավորում եք իրականացնել բազմաթիվ ուղևորություններ, ապա այդ պարագայում անհրաժեշտ է ընտրել ապահովագրության պայմանագրի բաց ամսաթվերով տարբերակը։ Այս դեպքում պայմանագրի գործողության ամբողջ ժամանակահատվածի համար սահմանվում է ապահովագրված օրերի քանակ, որի սպառվելուց հետո պայմանագիրը դադարում է, անկախ այն հանգամանքից՝ պայմանագրի գործողության ժամկետն ավարտվել է, թե` ոչ։
Ապահովագրության պայմանագիր կարող եք կնքել
Զանգահարելով +374 10 700 800 և հրավիրելով մասնագետին Ձեզ հարմար վայր
Վերջին թարմացում: 06/09/2024 16:00