
Գյուղատնտեսության ապահովագրություն
Աշխարհում ամենաթանկ ու արժեքավոր բաներից մեկը մեր ՀՈՂՆ է՝ աշխատասեր ձեռքերով մշակված, բերքատվության հույսով սերմանված: Ծննդի, ընտանիքի և ապագայի հիմքը հենց հողն է, ուստի այն արժանի է պատշաճ պաշտպանության: Գյուղատնտեսական ապահովագրության շնորհիվ Դուք կարող եք վստահ լինել, որ Ձեր աշխատանքը պաշտպանված է:
Ցանկացած եղանակային անակնկալ՝ կարկուտ, երաշտ, ցրտահարություն, կարող է անդառնալի վնաս հասցնել Ձեր բերքին: Գյուղատնտեսներն ամիսներ շարունակ ներդնում են ժամանակ, ռեսուրս և հոգատարություն՝ իրենց հողն ու բերքը լավ մշակելու համար:
Այս ամենի հետևանքները չեզոքացնելու համար ԷՖԵՍ-ը առաջարկում է գյուղատնտեսության ապահովագրություն՝ նախատեսված Ձեր բերքն ու ներդրումը պաշտպանելու համար:
Ձեր հողը, Ձեր աշխատանքը, Ձեր ապագան՝ ապահով ԷՖԵՍ-ի հետ։
Ապահովագրվող մշակաբույսերն են

0-100 տարեկան անձանց համար
ամբողջ աշխարհում ծածկույթ
հատուկ հավելյալ ծածկույթներ՝ վիզայի մերժում և այլն


Ծիրան


Սալոր


Բալ


Խաղող


Սեխ


Կեռաս


Խնձոր


Ձմերուկ


Հացահատիկային մշակաբույսեր (աշնանացան և գարնանացան)


Դեղձ


Կարտոֆիլ
Ապահովագրվող ռիսկերն են

Կարկտահարություն
Հրդեհ
Երաշտ
Գարնանային ցրտահարություն
Մշակաբույսից կախված որոշ ռիսկեր հնարավոր է հասանելի չլինեն։
Մանրամասների համար կապվե՛ք մեզ հետ` 010 700 800:
Ու՞մ հետ է կնքվում պայմանագիրը

Ապահովագրության պայմանագիրը կնքվում է այն անձի հետ, ով օրինական կերպով տիրապետում, վարձակալում և (կամ) շահագործում է ապահովագրության ենթակա պտղատու այգին, դաշտը, հողատարածքը:
Ինչի՞ց է կախված ապահովագրավճարը

Ապահովագրավճարը կախված է մի շարք գործոններից․
-
Մշակաբույս
-
Հողատարածքի գտնվելու վայր
-
Հողատարածքի մակերես
-
1 հեկտարի ընտրված առավելագույն հատուցման գումար
-
Ընտրված ռիսկեր
* Ապահովագրավճարը մասամբ սուբսիդավորվում է պետության կողմից։ Կարկտահարության և հրդեհի ռիսկերից ապահովագրավճարի սուբսիդիան 70% է, իսկ գարնանային ցրտահարության և երաշտ ռիսկերից ապահովագրավճարի սուբսիդիան 80% է:

Որքա՞ն է չհատուցվող գումարը
Յուրաքանչյուր այգու ապահովագրության ապահովագրական գումարի նկատմամբ սահմանվում է 15% ոչ պայմանական չհատուցվող գումար։
Չապահովագրվող ռիսկեր

-
Ձմեռային ցրտահարումներ
-
Վնասատուներ, հիվանդություններ
-
Վայրի կենդանիներ
-
Արտադրական խափանումներ
-
Զանգվածային անկարգություններ
-
Կանխամտածված հրդեհ
-
Այգիներ, որոնք անընդհատ վնասվում են կամ բերք չեն տվել վերջին 2 տարիների ընթացքում
-
և այլն
Ի՞նչ անել

պատահարի դեպքում
Ապահովագրական պատահարի տեղի ունենալուց հետո ոչ ուշ, քան 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում հեռախոսի, էլեկտրոնային փոստի միջոցով (Պայմանագրում նշված կոնտակտային տվյալներով) տեղեկացնել Ապահովագրողին, իսկ պատահարը տեղի ունենալուց հետո ոչ ուշ, քան 10 օրվա ընթացքում Ապահովագրողին ներկայացնել ապահովագրական հատուցում ստանալու վերաբերյալ դիմում: Հրդեհի դեպքում անհապաղ դիմել Արտակարգ իրավիճակների նախարարության «911» ծառայությանը:
Վնասված բերքը մինչև վնասի գնահատումը պահել ապահովագրական պատահարի հետևանքով առաջացած վիճակում, եթե վնասի նվազեցման որևէ միջոցառում անհրաժեշտ չէ:
Բերքի մասնակի վնասված լինելու դեպքում բերքահավաքի ժամանակահատվածի սկզբում, ոչ ուշ, քան բերքահավաքից 15 օր առաջ տեղեկացնել Ապահովագրողին, որպեսզի վերջինս բերքի ուսումնասիրություն իրականացնելու հնարավորություն ունենա:
Ապահովագրական պատահարի տեղեկացումից հետո Ապահովագրողը 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում պետք է նշանակի վնասը գնահատող փորձագետ՝ ապահովագրական պատահարի պատճառները բացահայտելու և վնասի չափը որոշելու համար:
Հողատարածքում վնասի գնահատումը պետք է իրականացվի ապահովագրական պատահար տեղի ունենալու օրվանից ոչ շուտ, քան 5 և ոչ ուշ, քան 15 օրացույցային օրվա ընթացքում:
Ապահովագրված բերքի վնասի/կորստի դեպքում վնաս գնահատողը հողատարածք այցելությունից հետո 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում կազմում և Ապահովագրողին է ծանուցում վնասի գնահատման արդյունքների մասին:
Ապահովագրողին տրամադրել ողջ տեղեկատվությունը, ներառյալ՝ պատահարի տեղի ունենալու դեպքում հողատարածքում իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ:
Պայմանագիր կնքելու համար
անհրաժեշտ է տրամադրել՝
Լրացված ապահովագրության դիմում-հարցաթերթիկը, ինչպես նաև․
Իրավաբանական անձի դեպքում՝
-
կազմակերպության տվյալները,
-
հողամասի սեփականության վկայականը / վարձակալության պայմանագիրը / այլ իրավական փաստաթղթեր,
-
էլ. hասցե:

Ֆիզիկական անձի դեպքում՝
-
Ապահովադրի անձը հաստատող փաստաթուղթ,
-
հողամասի սեփականության վկայականը / վարձակալության պայմանագիրը / այլ իրավական փաստաթղթեր,
-
էլ. hասցե:
Մանրամասների համար կապվե՛ք մեզ հետ` 010 700 800:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ կնքել պայմանագիր։Հարգելի՛ հաճախորդ, ճամփորդության ապահովագրության պայմանագիր կարող եք կնքել առցանց կամ մոտենալ Ընկերության գլխավոր գրասենյակ (ՀՀ, ք. Երևան, 0019, Զարոբյան 11 (մուտքը Բաղրամյան պող. 20-ից):
-
Ի՞նչ անել պատահարի դեպքում։Պատահարի դեպքում անհրաժեշտ է անմիջապես կապ հաստատել Եվրոպ Ասիստանս ընկերության հետ հետևյալ հեռախոսահամարներից որևէ մեկով՝ Զանգահարել +962 6500 8280 +973 1757 7015 Գրել WhatsApp +973 3930 0726 TRAVELA@europ-assistance.com և հայտնել հետևյալ տեղեկությունները՝ անուն, ազգանուն, վկայագրի համար, անհրաժեշտ օգնության բնույթը, գտնվելու վայրը և հետադարձ կապի հեռախոսահամար։ Եվրոպ Ասիստանս ընկերությունն աշխարհի առաջատար 10 խոշորագույն ասիստանս ընկերություններից մեկն է:
-
Եթե ցանկանում եմ մեկնել ճամփորդության 1 ամսով ո՞ր տարբերակն է ավելի ձեռնտու՝ կնքել բա՞ց ամսաթվերով պայմանագիր, օրինակ 1 տարում 30 օր ժամկետով, թե՞ ֆիքսված օրերով՝ հենց 30 օր ժամկետով։Հարգելի՛ հաճախորդ, եթե պլանավորում եք իրականացնել բազմաթիվ ուղևորություններ, ապա այդ պարագայում անհրաժեշտ է ընտրել ապահովագրության պայմանագրի բաց ամսաթվերով տարբերակը։ Այս դեպքում պայմանագրի գործողության ամբողջ ժամանակահատվածի համար սահմանվում է ապահովագրված օրերի քանակ, որի սպառվելուց հետո պայմանագիրը դադարում է, անկախ այն հանգամանքից՝ պայմանագրի գործողության ժամկետն ավարտվել է, թե` ոչ։